Radno mjesto: viša asistenticaE-pošta: iva.tadic@imin.hr CRORIS: Google Scholar:
2023. Poslijediplomski doktorski studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, tema disertacije: „Provjera modela manjinskog stresa kod roditelja djece s kohlearnim implantom“
2024. Institut za istraživanje migracija, viši asistent, područje: društvene znanosti, polje: psihologija 2014. – 2024. Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, stručni suradnik psiholog
Vulnerabilne i manjinske skupine: kvaliteta života, stres, manjinski stres, psihičko zdravlje
„Kompetencije školskih pedagoga: retrospektiva, stanje i pogled u budućnost“ (suradnik), 2024.- “Kvaliteta života stranih radnika u Hrvatskoj” (suradnik), 2024.- „Hrvatski tragovi u Argentini. Identitetska obilježja Hrvata i njihovih potomaka na američkom jugu. Migracijski procesi između Hrvatske i Južne Amerike“ (suradnik), 2024.- „Nova hrvatska dijaspora u Europi“ (suradnik), 2024.-
Tadić, I. (2022). Kvaliteta života i socijalna podrška majki djece s razvojnim jezičnim poremećajem. Logopedija, 12 (2); 77-87. (članak u časopisu) Tadić, S., Brezovec, E., Tadić, I. (2022). Društvo (COVID–19) rizika — između instrumentalne i aksiološke racionalnosti, Obnovljeni život, 77 (1); 49-64. (članak u časopisu) Tadić, I. (2021). Izvori samopouzdanja – građenje povjerenja. Sretna djeca: poticanje kreativnosti kod djece i mladih kroz umjetnost, Zaninović Tanay, Ljiljana; Tanay, Emil Robert (ur.). Zagreb: Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture, str. 10-17. (plenarno predavanje, radionica i rad u zborniku) Tadić, I. (2020). Izvanredne okolnosti – kako pomoći djetetu da ih preživi? Sretna djeca: Različite izražajne mogućnosti djece u umjetničkim područjima. Zaninović Tanay, Ljiljana; Tanay, Robert Emil (ur.). Zagreb: Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture, str. 116-122. (plenarno predavanje i rad u zborniku) Andreis, L. Tadić, I. (2020). Emotional Competence and the Dark Triad: Which personality traits better predict academic success? ECER 2020: Educational Research (Re)connecting Communities. (poster) Pavičić Dokoza, K., Tadić, I., Kelić, M. (2019). How are type and severity of language disorder related to intervention? Final Conference COST Action IS 1406, Sofija, Bugarska, 11.4.2019-12.4.2019. Dulčić, A., Pavičić Dokoza, K., Bakota, K., Tadić, I. (2018). Parents’ and speech and language pathologists’ attitudes toward preschool children with speech and language disorders. Logopedija 8(1). (članak u časopisu) Jerneić, Ž., Galić, Z., Parmač Kovačić, M., Tadić, I. (2014). Measurement of socially desirable responding with over-claiming. 28th International Congress of Applied Psychology, Pariz, 8- 13.07.2014. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) Jerneić, Ž., Galić, Z., Tadić, I. (2014). Precjenjivanje vlastitog znanja kao indikator lažiranja odgovora u upitnicima ličnosti. XI. Dani psihologije u Zadru – Knjiga sažetaka, Slišković, A. (ur.). Zadar, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb Odgojno obrazovna integracija djece s teškoćama u razvoju Rad s djecom s posebnim obrazovnim potrebama Psihologijska etika Pedagoška psihologija Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb Rad s djecom s posebnim obrazovnim potrebama