Radno mjesto: znanstveni suradnik E-pošta: kresimir.dabo@imin.hr CRORIS: https://www.croris.hr/osobe/profil/36019 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=ZzqsEie4kOUC&hl=hr
2020. Sveučilište Josip Juraj Strossmayer u Osijeku, poslijediplomski interdisciplinarni doktorski studij Komunikologija, doktor informacijskih i komunikacijskih znanosti, polje komunikologija 2015. Sveučilište Sjever, sveučilišni diplomski studij Komunikologija i odnosi s javnostima, sveučilišni magistar odnosa s javnostima 2010. Sveučilište VERN´, specijalistički diplomski studij Upravljanje poslovnim komunikacijama, stručni specijalist upravljanja poslovnim komunikacijama 2007. Zagrebačka škola za menadžment, preddiplomski stručni studij turističkog menadžmenta, stručni prvostupnik ekonomije
2023. Institut za istraživanje migracija, Odjel za kulturne i otočne studije, znanstveni suradnik 2020. – 2023. Veleučilište Edward Bernays, docent i viši predavač 2019. – 2020. Europska poslovna škola Zagreb, viši predavač i voditelj odjela odnosa s javnošću 2014. – 2018. Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO, ravnatelj 2009. – 2014. Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO, voditelj odnosa s javnošću i marketinga 2008. – 2009. RTL Televizija, PR koordinator posebnih projekata
odnosi s javnošću; mediji; prezentacija i komunikacija kulture i kulturne baštine; društvene mreže; interkulturalna i interpersonalna komunikacija
Aktualni projekti: Kulturni identiteti i brendiranje turističkih destinacija Istre i Hrvatskog primorja, voditelj projekta, 01.01.2024 – 31. 12. 2027. izvor financiranja NextGenerationEU LINK Etnografije otočnosti – otočne migracije, mobilnosti i identifikacije, suradnik na projektu, 01.01.2024 – 31. 12. 2027. izvor financiranja NextGenerationEU LINK IntegrirajME CitiVerse: Korištenje tehnologija proširene stvarnosti (XR) za podršku najboljih praksi u integraciji hrvatskih povratnika, njihovih potomaka i drugih useljenika, suradnik na projektu, 01.01.2024 – 31. 12. 2027. izvor financiranja NextGenerationEU LINK Od stvarnih do virtualnih migracija – VrtualM, suradnik na projektu, 01.01.2024 – 31. 12. 2027. izvor financiranja NextGenerationEU LINK Pogranični pojas Hrvatske i Bosne i Hercegovine-povijest, stanovništvo i migracije, suradnik na projektu, 01.01.2024 – 31. 12. 2027. izvor financiranja NextGenerationEU LINK
Knjige: Dabo, K. (2023). Iza i ispred pozornice: odnosi s javnošću hrvatske izvedbene tradicijske umjetnosti. Ljevak. Zagreb Znanstveni radovi: Šestan, D., & Dabo, K. (2025). Pogled Z generacije na televizijske reality emisije. Kroatologija, 16 (1), 219-243. https://doi.org/10.59323/k.16.1.9 Hadrović, M., Dabo, K., & Gluvačević, D. (2025). Doprinos upravljanja društvenim mrežama odnosima s javnošću turističkih seoskih gospodarstava sjeverne Hrvatske. U: M. Jurakić, M. Barkiđija Sotošek, & M. Trinajstić (Ur.), Zbornik radova međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma (str. 13–40). Sisak: Veleučilište VIMAL, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Dabo, K. (2025). Pregled medijskog izvještavanja o migrantima. Media, Culture and Public Relations, 15(2), 131–144. https://doi.org/10.63191/mcpr.15.2.5 Pavković, Z., & Dabo, K. (2024). Kultura otkazivanja na društvenim mrežama – hrvatska perspektiva. U: 29. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2024 – Kreativne industrije i umjetna inteligencija, 18.–19. travnja 2024. Dabo, K. (2024). Ima li mjesta kulturnoj baštini, tradicijskoj kulturi i folkloru u hrvatskim tradicionalnim medijima? Studia Ethnologica Croatica, 36(1), 267–286. https://doi.org/10.17234/SEC.36.13 Majstrović, L., Dabo, K., & Gluvačević, D. (2024). Značaj zaštićenih hrvatskih nepokretnih kulturnih dobara u izgradnji imidža i identiteta države. U: J. Bratulić & K. Dabo (Ur.), Kontinentalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (2) (str. 537–565). Zagreb: HAZU; Institut za istraživanje migracija. Jurišić, R. I., Dabo, K., & Kolić Stanić, M. (2024). The myth of influencers: Does Generation Z really trust them? Interdisciplinary Description of Complex Systems, 22(4), 378–400. https://doi.org/10.7906/indecs.22.4.2 The Choreography of Traditional Dance on Stage: Crises, Perspectives and Global Dialogues / Njaradi, D., Rašić, M., & Dabo, K. (Ur.). (2024). Beograd: Institute of Ethnography SASA; Ensemble of Traditional Dances and Songs of Serbia “Kolo”. https://doi.org/10.5281/zenodo.11204571 Marenić, I., & Dabo, K. (2023). Promotivna komunikacija i humor – perspektiva potencijalnih konzumenata. Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, 13(2), 492–511. https://doi.org/10.7251/EMC2302492M Dabo, K., Jukić, P., & Takahashi, M. (2023). UNESCO i hrvatska nematerijalna baština – analiza informiranosti građana. U: J. Bratulić & K. Dabo (Ur.), Kontinentalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (1) (str. 411–432). Đakovo: ZNANSTVENI KONTEKST; HAZU; Institut za istraživanje migracija. Dabo, K., Gavrilović, I., & Gluvačević, D. (2023). The role of community management in the branding of the tourist destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020. U K. Jurčević, L. Kaliterna Lipovčan, & R. Medić (Ur.), Preserving, evaluating and developing the Mediterranean (str. 317–326). Zagreb: HAZU; VERN’; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar. Vrbaslija, D., Karaman, P., & Dabo, K. (2022). Teološki, sociološki i medijski kontekst osoba s invaliditetom. Crkva u svijetu, 57(1), 112–134. https://doi.org/10.34075/cs.57.1.5 Pauletta, D., Lekić, R., & Dabo, K. (2022). Dobra praksa razvoja publike u Hrvatskoj i uspješnosti kulturnih manifestacija. Studia Polensia, 11(1), 75–116. https://doi.org/10.32728/studpol/2022.11.01.04 Lekić, R., Padjen Đurić, I., & Dabo, K. (2021). Uloga i nužnost edukacije turističkih djelatnika o interpretaciji tradicijske kulture u brendiranju identiteta destinacije. U: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država – sigurnosni i gospodarski aspekti migracija (str. 270–287). Zagreb: Institut za migracije i narodnost; HAZU. Dabo, K. (2021). Upravljanje društvenim mrežama u sektoru kulture, primjer Ansambl Lado i Etnografskog muzeja u Zagrebu. International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, 7(12), 35–45. Jakšić, L., Dabo, K., & Volarević, M. (2021). Analiza pseudodogađaja u strateškom komuniciranju visokog školstva u Hrvatskoj. Medijska istraživanja, 27(2), 163–187. https://doi.org/10.22572/mi.27.2.7 Dabo, K. (2021). Ruku pod ruku, Kolo i Lado, ponovno zajedno. Tragovi: Časopis za srpske i hrvatske teme, 4(1), 137–159. Baljkas, E., & Dabo, K. (2021). Uloga stavova lokalnog stanovništva o zagrebačkom Adventu kao dio imidža destinacije. International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, 7(11), 13–26. Dabo, K. (2020). Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture. U: U potrazi za zajedničkim nazivnikom – komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend (str. 74–92). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Bahonjić, M., & Dabo, K. (2020). Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10(1), 40–53. https://doi.org/10.38190/ope.10.1.7 Dabo, K., Bakić-Tomić, L., & Globočnik Žunac, A. (2015). Nonviolent communication in interpersonal relationships. Contemporary Social Sciences, 24(4), 1–10. Dabo, K. (2012). Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, (17), 171-201.
Sveučilište VERN' Uvod u odnose s javnošću Odnosi s javnošću u kulturi Praktikum interpersonalne komunikacije Sveučilište Algebra Bernays Savjetovanje i psihoterapija u interpersonalnoj komunikaciji Fakultet za medije i odnose s javnošću Sveučilišta u Dubrovniku Strategije odnosa s javnošću Odjel za Komunikacije i medije Sveučilišta u Splitu Baština i digitalni mediji