Radno mjesto: znanstveni suradnik E-pošta: kristina.posavec@imin.hr CRORIS: https://www.croris.hr/osobe/profil/35805 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=gfST_nQAAAAJ&hl=hr&oi=ao
• 2017. doktorirala na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu gdje je obranila disertaciju pod nazivom „Uloga računalnih korpusa u poučavanju hrvatskoga kao drugoga i inoga jezika“ • 2009. diplomirala je muzeologiju na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu • 2008. diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
• 2024. – Institut za migracije i narodnosti, Zagreb • 2020. – 2024. Sveučilište u Zagrebu Sveučilišni računski centar • 2018. – 2020. CARNET: Hrvatska akademska i istraživačka mreža • 2013. – 2018. Algebra • 2008. – 2012. Infokatedra
Kristina Posavec znanstvena je suradnica i predavačica usmjerena na IKT, umjetnu inteligenciju i otvorenu znanost u obrazovanju. Urednica je časopisa IJAET te istražuje digitalne kompetencije, asistivne tehnologije i gamifikaciju radi promicanja inovacija i pristupačnosti u učenju.
Aktualni projekti: • 2024. – 2027. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu IntegrirajME CitiVerse: Korištenje tehnologija proširene stvarnosti (XR) za podršku najboljih praksi u integraciji hrvatskih povratnika, njihovih potomaka i drugih. Suradnik na projektu. Financira Europska unija – NextGenerationEU. • 2024. – 2027. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu Nova hrvatska dijaspora u Europi (NOHE) useljenika. Suradnik na projektu. Financira Europska unija – NextGenerationEU. Završeni projekti: • 2024. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu Creating a Robust Accessible Federated Technology for Open Access (CRAFT-OA) (broj ugovora: 101094397 ) iz programa Europske unije Obzor Europa koji se bavi pružanjem tehnološke i organizacijske podrške dijamantnom otvorenom pristupu u ulozi suradnika.• 2020.– 2024. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu National Initiatives for Open Science in Europe (broj ugovora: 857645) iz programa Europske unije Obzor 2020 koji se bavi otvorenom znanosti, uspostavom nacionalnih oblaka za otvorenu znanost u zemljama jugoistočne Europe, uključivanjem usluga i servisa u Europski oblak za otvorenu znanost (engl. European Open Science Cloud, EOSC) u ulozi suradnika.• 2020. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu RDA Europe 4.0 (broj ugovora: 777388) iz programa Europske unije Obzor 2020 koji se bavio upravljanjem istraživačkim podacima te FAIR podacima i načelima u ulozi suradnika.• 2018.– 2020. Rad na znanstveno-istraživačkom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and costeffective cloudbased digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools, broj ugovora: 732489) iz programa Europske unije Obzor 2020 u ulozi suradnika.
Posavec, K. (2025). Implementing Personalized Learning Techniques with AI. IGI Global, 2025. DOI: 10.4018/979-8-3693-3474-4. Poljak Bilić, L., & Posavec, K. (2024). FAIRness of Research Data in the European Humanities Landscape. Publications, 12(1), 6. https://doi.org/10.3390/publications12010006 Posavec, K. (2020). Computer Corpora and Open Source Software for Language Learning: Emerging Research and Opportunities. U: Lawrence A. Tomei (ur,) Advances in Educational Technologies & Instructional Design (AETID) Book Series Pennsylvania, USA: IGI Global. DOI: 10.4018/978-1-7998-3680-3. ISBN: 9781799836803 Posavec, K. (2020). Using ICT in the Classroom for Acquiring Digital Competences: Three Case Studies From Croatian Primary Schools. U: P. Ordóñez de Pablos, M. D. Lytras, X. Zhang (ur.) IT and the Development of Digital Skills and Competences in Education. (str. 198-216). Pennsylvania, USA: IGI Global. Posavec, K. (2018). Uporaba korpusa u poučavanju hrvatskoga kao drugoga i inoga jezika. Studia lexicographica: časopis za leksikografiju i enciklopedistiku, 12(22), 63-84. Preradović, N. M., Posavec, K., Unić, D. (2019). Corpus-Supported Foreign Language Teaching of Less Commonly Taught Languages. International Journal of Instruction, 12(4), 335-352 DOI:10.29333/iji.2019.12422a. Unić, D., Mikelić Preradović, N., Posavec, K. (2014). Multimedia as a Didactic Tool for Teachers in Elementary Education in Croatia. International Journal of Education and Information Technologies, 8, 67-74. Preradović, N. M., Posavec, K., Boras, D. (2012). Study Abroad and Service Learning Assisting Students in Learning Croatian Language. International Journal of Education and Information Technologies, 6, 336-344.
Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Informatika (od 2014.)