dr. sc. Marko Turk Radno mjesto: viši znanstveni suradnikE-pošta: marko.turk@imin.hr CRORIS: https://www.croris.hr/osobe/profil/29522 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=KngudnsAAAAJ&hl=hr&oi=ao
2015. Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, posijediplomski doktorski studij, doktor društvenih znanosti, polje pedagogija, grana visokoškolska pedagogija 2012. The University of British Columbia and Croatian Academic and Research Network, Postgraduate Specialisation Programme, Instructional Design in Online Teaching2007. Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, dodiplomski studij pedagogije i filozofije, profesor pedagogije i filozofije/ diplomirani pedagog i filozof
2024. Institut za migracije i narodnosti, viši znanstveni suradnik,područje: društvene znanosti, polje: pedagogija2022. - 2024. Veleučilište PAR, Rijeka, prodekan za međunarodnu suradnju i istraživački rad, profesor stručnog studija, područje: interdisciplinarne znanosti, polje obrazovne znanosti - pedagogija i europski studiji2021. - 2023. Sveučilište u Tomsku, Odjel za didaktiku i online učenje, Rusija,gostujući izvanredni profesor, područje: društvene znanosti, polje: pedagoške znanosti2020. - 2022. Sveučilište u Tjumenu, School of Advanced Studies, Rusija,izvanredni profesor, područje: društvene znanosti, polje: pedagoške znanosti, grana: visoko obrazovanje2019. - 2020. Visoka poslovna škola PAR, Rijeka, docentpodručje: društvene znanosti2009. - 2018. Filozofski fakultet u Rijeci, znanstveni novak-asistent, višiasistent, docentpodručje: društvene znanosti, polje: pedagogija2009. - 2011. Akademija primjenjenih umjetnosti u Rijeci, naslovni asistentpodručje: društvene znanosti, polje: pedagogija2008. - 2009. Filozofski fakultet u Rijeci, naslovni asistentpodručje: društvene znanosti, polje: pedagogija2007. - 2009. Rektorat Sveučilišta u Rijeci, Zaklada Sveučilištavoditelj Ureda Zaklade
Visoko obrazovanje: akademska profesija, nastavničke kompetencije u visokom obrazovanju, profesionalna socijalizacija, dobrobit i mentalno zdravlje mladih istraživačaEuropsko obrazovanje: istraživanje europske dimenzije u obrazovanju u različitim obrazovnim kontekstima i politikamaUčiteljska/ nastavnička profesija, Kompetencije obrazovnih praktičara, Obrazovanje i migracijski procesi
Aktualni projekti: 1. “Dobrobit i mentalno zdravlje znanstvenika na početku karijere u Hrvatskoj - longitudinalno istraživanje” (ECR-WELL), istraživački projekt HRZZ, istraživač, 2023 - u tijeku2. „Etnografije otočnosti – otočne migracije, mobilnosti i identifikacije“ (ETNOTOK), istraživački projekt IMIN, istraživač, 2024 – u tijeku3. „Kompetencije školskih pedagoga: retrospektiva, stanje i pogled u budućnost“, istraživački projekt IMIN, voditelj, 2024 – u tijeku4. “European Dual Studies University (EU4Dual)”, Erasmus+ projekt, istraživač, 2022 - u tijeku5. „Promoting healthy digital teaching and learning in higher education“ (HealthyMindEd), Erasmus+ projekt, suradnik, 2024 – u tijekuZavršeni projekti Znanstveni1. “Eksperimentalni pristupi u visokom obrazovanju”, istraživački projekt Ruske akademije znanosti i Ruskog ministarstva znanosti i visokoga obrazovanja, istraživač, 2020-20222. “Poučavanje usmjereno na studenta: preduvjeti za implementaciju u nacionalnom sustavu visokog obrazovanja”, istraživački projekt Sveučilišta u Rijeci, voditelj, 2017-20183. “Akademska profesija u društvu znanja”, istraživački projekt Sveučilišta u Rijeci, istraživač, 2016-20174. “Europska dimenzija u obrazovanju: pristupi i izazovi”, istraživački projekt Sveučilišta u Rijeci, doktorand, poslijedoktorand, istraživač, 2013-2018.5. “Kompetencijski profil akademske profesije: između novih zahtjeva i mogućnosti”, istraživački projekt HRZZ, doktorand, poslijedoktorand, 2014-2017.6. “Akademska profesija i društvena očekivanja: izazovi civilne misije sveučilišta”, EUROCORE/EUROHES/ projekt Europske znanstvene zaklade i HRZZ, doktorand, 2009-2011.7. “Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa”, istraživački projekt MZOS, znanstveni novak/ doktorand, 2007-2013Istraživačko-stručni 1. “Innovative Support for Promoting Refugee Entrepreneurship in Tourism (INSPIRE)”, Erasmus+ projekt, voditelj ispred nacionalnog partnera i istraživač (2023 - 2024)2. “Quality of Interaction of the Virtual Auditorium - VIRTUAL AUDITORIUM”, Erasmus+ projekt, voditelj ispred nacionalnog partnera i istraživač (2023 - 2024)3. “Supporting Inclusion and Diversity in Teaching (SIDIT)”, Erasmus+ projekt, ekspert - suradnik (2021-2023)4. “Basic economic and financial skills of youth for building an economy that works for people (BEFS)”, istraživač, 2021-2022.5. “Modernisation of the system of VET teachers’ professional development”, ESF project, ASOO, ekspert za obrazovne politike (2018 – 2019).6. “Modernisation of Higher Education Institutions through enhancement of Human Resources Management function”, Erasmus+, AZVO, istraživač-ekspert za obrazovne politike, w: https://hrminhei.azvo.hr/ (2016-2018).7. “Emphasis on developing and upgrading of competencies for academic teaching”, Erasmus+, MZO, istraživač-ekspert za obrazovne politike visokoškolske nastave, w: http://educa-t.hr/en/ (2016-2018)Stručni 1. KOZMOK HKO projekt, Veleučilište Velika Gorica, konzultant - suradnik (2019 - 2022)2. CISUR – Jačanje pravosudne suradnje u primjeni Uredbe o nasljeđivanju u Hrvatskoj i Sloveniji, Hrvatski pravni centar, Pravni fakultet u Zagrebu, Institut za mirovne studije Ljubljana, suradnik za kvalitativnu metodologiju, (2019-2020)3. Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta, ESF projekt, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, ekspert - suradnik (2019-2021)4. Modernisation of Higher Education Institutions through enhancement of Human Resources Management function, Erasmus+, Agencija za znanost i visoko obrazovanje, ekspert - suradnik (2016-2018)5. Emphasis on developing and upgrading of competences for academic teaching, Erasmus+, Ministarstvo znanosti i obrazovanja, ekspert - suradnik (2016-2018)6. QUALITYWATCH: Aktivna uloga organizacija civilnog društva u praćenju i promociji kvalitete u visokom obrazovanju u Hrvatskoj, IPA projekt, Institut za razvoj obrazovanja, ekspert - suradnik (2014-2016)7. UNAPRORI: Unapređivanje postupka vrednovanja programa na Sveučilištu u Rijeci: pilot projekt, HKO projekt, član stručnog povjerenstva za definiranje standarda kvalifikacije i zanimanja u programu «Menadžment u visokom obrazovanju», ekspert-suradnik (2015-2016)
Knjige• Ledić, J., & Turk, M. (Eds.). (2017). Teaching and research in the professional socialization of junior researchers. Faculty of Humanities and Social Sciences.• Ledić, J., Miočić, I., & Turk, M. (2016). The European dimension in education: Approaches and challenges. Faculty of Humanities and Social Sciences.• Turk, M., & Ledić, J. (2016). Kompetencije akademske profesije: Fata volentem ducunt, nolentem trahunt. Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.• Ledić, J., Staničić, S., & Turk, M. (2013). Kompetencije školskih pedagoga. Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci Radovi• Arslan, A., & Turk, M. (2023). Wikipedia as an academic service-learning tool in science and technology: Higher education case from Siberia. Journal of Community Genetics, 14(6), 1–16. https://doi.org/10.1007/s12687-023-00692-6• Turk, M., & Kušić, S. (2023). We have never thought about it before: Croatian vocational teachers' understanding of (European) identity. In Zbornik radova Kontinentalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (Vol. 1, pp. 557–575).• Turk, M. (2022). Twenty-five years of the European dimension in education in Croatia: Research origins, theoretical deficiencies, and the future development pathway. Journal of Social Science Education, 21(1), 176–199. https://doi.org/10.11576/jsse-4261• Turk, M. (2021). Academics’ self-assessment regarding the mastery of the academic profession competencies. Academia (Patra), 23–24, 46–66. https://doi.org/10.26220/aca.3597• Turk, M., & Ledić, J. (2019). Šolski pedagogi ter evropska razsežnost vzgoje in izobraževanja na Hrvaškem. Sodobna pedagogika, 70(1336/1), 108–123.• Turk, M., & Ledić, J. (2016). Between teaching and research: Challenges of the academic profession in Croatia. CEPS Journal, 6(1), 95–111.• Prijić-Samaržija, S., Avelini-Holjevac, I., & Turk, M. (2009). Žene u znanosti: Stakleni strop. Društvena istraživanja: Časopis za opća društvena pitanja, 18(6), 1049–1073.
2019. - 2020. Veleučilište PAR, Rijeka, profesor stručnog studija Kolegiji: Metodologija stručnog rada (nositelj) Metodologija istraživačkog rada (nositelj)2020. - 2023. Sveučilište u Tomsku, Odjel za didaktiku i online učenje, Rusija,gostujući izvanredni profesor Kolegij: Learning Design and Leadership2020. - 2023. Sveučilište u Tjumenu, School of Advanced Studies, izvanredni profesor Kolegiji: Writing, Thinking, Analysis and Interpretation First Year SeminarGreat Educational ThinkersQualitative ResearchEducational Research Fundamental Theories of LearningCurricular and Instructional DesignEvaluation in Education2019. - 2020. Visoka poslovna škola PAR, docent Kolegiji: Metodologija stručnog rada (nositelj) Metodologija istraživačkog rada (nositelj) Komunikacijske i prezentacijske vještine (nositelj)2009. - 2018. Filozofski fakultet u Rijeci, znanstveni novak-asistent, višiasistent, docent Kolegiji: Povijest odgoja i obrazovanja (asistent) Didaktika (asistent) Obrazovna politika (asistent) Europska dimenzija u obrazovanju (asistent)Europski prostor visokog obrazovanja: strukture trendovi (asistent)Obrazovanje i globalizacijski procesi (asistent)Opća pedagogija (viši asistent/ docent - nositelj)Komunikacija u odgoju i obrazovanju (viši asistent/ docent - nositelj)Metodološki seminar izrade diplomskog rada (viši asistent/ docent - nositelj)Doktorski seminar 1 (docent - sunositelj)2009. - 2011. Akademija primjenjenih umjetnosti u Rijeci, naslovni asistent Kolegiji: Didaktika Obrazovna politika2008. - 2009. Filozofski fakultet u Rijeci, naslovni asistent Kolegiji: Didaktika Obrazovna politika